In- en uitchecken Breng trein

Vergeet niet altijd in- en uit te checken! Ook voor abonnementhouders. Let goed op dat je op Arnhem Centraal in- en uitcheckt bij de juiste kaartlezer. 
Met een OV-chipkaart check je in op het station van vertrek en uit op het station van aankomst. Op de perrons van alle stations staan kaartlezers. De kaartlezer herken je aan het logo van de OV-chipkaart en de logo van je vervoerder.

Stap je in Arnhem Centraal over op/van een NS trein? Dan moet je eerst uitchecken bij de vervoerder die je heeft gebracht en vervolgens inchecken bij de vervoerder waar je mee verder gaat reizen.
Let op welke kaartlezer je gebruikt. Op station Arnhem Centraal staan NS en Arriva/Breng kaartlezers. Om met de Breng-trein te rezien gebruik de kaartlezers met logo's van Arriva/Breng. Niet met het NS logo!

Vergeten uit te checken?

Wanneer je een uitcheck hebt gemist, bijvoorbeeld door een storing of omdat je dit bent vergeten, dan kun je saldo terugvragen. Dit kan in drie simpele stappen via uitcheckgemist.nl.

Om gemakkelijk te weten wanneer je hier recht op hebt, kun je je aanmelden voor een Uitcheck Gemist Alert. Aanmelden voor dit e-mail alert kan op www.uitcheckgemist.nl/melding.
Let op: Saldo terugvragen kan voor maximaal 3 ritten per vervoerder per half jaar (periode januari t/m juni en juli t/m december).

Blinden en slechtzienden

Blinden en slechtzienden mogen alle gemiste check-outs corrigeren, in tegenstelling tot andere reizigers die met de NS Business Card reizen. Dit kan het serviceloket OV Blinden & Slechtzienden corrigeren. Ze zijn bereikbaar via 0800 4848400 (gratis) of via de mail: serviceloket@ov-chipkaart.nl.