• Ga naar de content
  • Ga naar het menu
  • Ga naar de footer
Dit is het Breng logo
  • Webshop
  • Dit is het Transdev logo
    • Engels EN
    • Duits DE
  • Webshop

  • Alles over onze routes
    • Haltes en tijden

      Zoek een lijnennetkaart, de dienstregeling van je buslijn of de vertrektijden bij een halte.

    • Vervoersmiddelen

      Naast de reguliere buslijnen heb je nog meer soorten vervoer om van A naar B te reizen.

  • Alle reisinformatie
    • Actuele reisinformatie

      Plan je reis, zoek een dienstregeling of bekijk de storingen en omleidingen.

    • Apps op je mobiel

      Een reis plannen, overstap aanvragen, OVflex busje reserveren en een M-ticket kopen. Regel het via een app.

    • In- en uitchecken

      Vergeet niet altijd in en uit te checken! Ook voor abonnementhouders.

    • Reizen met een beperking

      Ben je afhankelijk van een rolstoel, slechtziend of blind of als begeleider mee? Bekijk de mogelijkheden.

    • In de bus

      Wat mag je meenemen, welke faciliteiten bieden we en welke regels gelden er in de bus?

    • In de trein

      Ga je reizen met onze trein? Hier lees je wat je mag meenemen en welke we faciliteiten bieden.

  • Alles over vervoerbewijzen
    • Abonnementen

      Er zijn verschillende soorten abonnementen voor wie regelmatig reist. Wat is voor jou het meest geschikt?

    • Kaartjes en e-tickets

      Naast reizen met een OV-chipkaart, kun je ook een los kaartje kopen voor de bus.

    • OVpay

      Check in en uit met je betaalpas, creditcard of met de betaalapp op je telefoon.

    • Saldo op je OV-chipkaart

      Wil je met je OV-chipkaart op saldo reizen? Lees meer over de kosten of koop je saldo online.

    • Aanbiedingen

      Lees meer over acties rondom evenementen, speciale dagen of een andere campagne.

    • Vervoerbewijzen Breng trein

      Reizen met de Breng-trein kan met een OV-chipkaart, met een eenmalige chipkaart of NS-Business Card.

  • Alles over klantenservice
    • Veelgestelde vragen

      Kom je er niet uit? Kijk naar onze veelgestelde vragen.

    • Gevonden voorwerpen

      Iets verloren in één van onze voertuigen? We helpen je graag om jouw eigendom weer terug te vinden.

    • Geld terugvragen

      Rit uitgevallen? Vergeten uit te checken? Iets anders gebeurd? Kijk of je recht hebt op geldteruggave.

    • Contact

      Neem contact met ons op.

    • Klachten of complimenten

      Heb je een klacht, tip of compliment over onze dienstverlening? We helpen je graag verder.

Klantenservice

  • Veelgestelde vragen
  • Geld terugvragen
  • Klachten
  • Gevonden voorwerpen
  • Contact
Klantenservice
Gevonden voorwerpen

Gevonden voorwerpen

Ben je iets verloren in één van onze voertuigen? We helpen je graag om het voorwerp weer terug te vinden. Alle voorwerpen die wij vinden, plaatsen wij in de zoekmachine van iLost.

Hoe werkt iLost?

iLost is dé zoekmachine voor gevonden voorwerpen. Kijk op deze pagina in de lijst of je voorwerp ertussen zit.

Nagenoeg alle gevonden voorwerpen staan binnen 7 dagen online. Soms duurt de plaatsing van een gevonden voorwerp wat langer. Neem dus vooral af en toe een kijkje!
Gevonden voorwerpen worden door onze collega’s op verschillende vestigingen op iLost gezet. Als jouw eigendom gevonden wordt, zie je het hier zo snel mogelijk terug.

Team Klantenservice heeft hier geen zicht op en kan je daarom niet helpen bij het vinden van jouw eigendommen.

Gevonden in een Breng bus en trein

iLost logo
Kom je er niet uit? Lees dan de veelgestelde vragen over iLost.

Iets gevonden?

Heb je iets gevonden in één van onze voertuigen? Geef het af bij één van onze medewerkers of lever het in bij de plaatselijke gemeente.
  • Direct naar

    • Dienstregelingen
    • Vervoersmiddelen
    • Actuele reisinformatie
    • Storingen en omleidingen
  • Meer Breng

    • Over ons
    • Duurzaamheid
    • Buschauffeur worden?
    • Werken bij
  • Vervoerbewijzen

    • Abonnementen
    • Losse kaartjes
    • Saldo
    • Aanbiedingen
  • Klantenservice

    • Gevonden voorwerpen
    • Veelgestelde vragen
    • Contact
Breng is voor iedereen in de regio's Arnhem en Nijmegen.

  • Ga naar Connexxion homepage
  • Ga naar Hermes homepage
  • Ga naar Bravo homepage

  • Disclaimer
  • Cookies
  • Privacy
  • Voorwaarden
©2023 Transdev Nederland
Voor een goed werkende website maken wij gebruik van cookies en daarvoor hebben wij jouw toestemming nodig. Lees meer over ons cookiebeleid.