Contact

Kunnen we je ergens mee helpen? Onze Klantenservice-medewerkers helpen je graag. Je kunt op verschillende manieren contact met ons leggen. Naast Nederlands hanteren wij ook Engels als voertaal.
Heb je een vraag? Kijk eerst even bij onze veelgestelde vragen.

Breng loket

Je kunt langskomen bij ons Breng loket:
Arnhem Centraal Station (Stationsplein 158a, in de stationshal bij het OV-loket)
  • Maandag t/m zaterdag 08:00 - 18:00 uur
Nijmegen Centraal Station (Stationsplein 6, in de stationshal schuin tegenover de boekhandel).
  • Maandag t/m vrijdag 07:00 – 19:00 uur
  • Zaterdag 09:00 – 17:00 uur

Bellen

We staan je graag te woord. Je kunt ons bereiken via het telefoonnummer

026 - 214 21 40

Voor dit nummer betaal je de gebruikelijke belkosten.

Ons team is bereikbaar op maandag t/m zaterdag van 8.00 uur tot 19.00 uur.
Via social media zijn we dagelijks van 6.00 uur tot 22.30 uur bereikbaar.

Per briefpost

Breng Klantenservice Openbaar Vervoer
Postbus 357
8260 AJ Kampen

Informatie voor de pers

Ben je journalist? Dan kun je terecht bij onze woordvoerders. Informatie hierover vind je op de website van ons moederbedrijf: Transdev Nederland.

Schade

Heb je schade geleden door een incident waarbij een voertuig van ons betrokken was? Wij vragen je vriendelijk om de schade bij Connexxion Openbaar Vervoer N.V. te melden door het schadeformulier op Connexxion.nl in te vullen.