Gratis reizen voor Oekraïense vluchtelingen // Free travel for Ukrainian refugees // Безкоштовний проїзд українським біженцям >>

Contact

Kunnen we je ergens mee helpen? Onze Klantenservice-medewerkers helpen je graag. Je kunt op verschillende manieren contact met ons leggen. Naast Nederlands hanteren wij ook Engels als voertaal.
Heb je een vraag? Kijk eerst even bij onze veelgestelde vragen.

Breng loket

Je kunt langskomen bij ons Breng loket:
Arnhem Centraal Station (Stationsplein 158a, in de stationshal bij het OV-loket)
  • Maandag t/m vrijdag 07:00 - 18:00 uur
  • Zaterdag 08:00 - 18:00 uur
Nijmegen Centraal Station (in de stationshal schuin tegenover de boekhandel).
  • Maandag t/m vrijdag 07:00 – 19:00 uur
  • Zaterdag 09:00 – 17:00 uur
Let op: de loketten zijn gesloten op 1e en 2e Kerstdag, Nieuwjaarsdag, 2e Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, en 2e Pinksterdag.
Via social media zijn we dagelijks van 6.00 uur tot 22.00 uur bereikbaar.

Informatie voor de pers

Ben je journalist? Dan kun je terecht bij onze woordvoerders. Informatie hierover vind je op de website van ons moederbedrijf: Transdev Nederland.

Schade

Heb je schade geleden door een incident waarbij een voertuig van ons betrokken was? Wij vragen je vriendelijk om de schade bij Connexxion Openbaar Vervoer N.V. te melden door het schadeformulier op Connexxion.nl in te vullen.

Verdere contactgegevens