• Ga naar de content
  • Ga naar het menu
  • Ga naar de footer
Dit is het Breng logo
  • Webshop
    Webshop
  • Menu
  • Dit is het Transdev logo
    • Engels EN
    • Duits DE
  • Webshop

  • Alles over onze routes
    • Haltes en tijden

      Zoek een lijnennetkaart, de dienstregeling van je buslijn of de vertrektijden bij een halte.

    • Vervoersmiddelen

      Naast de reguliere buslijnen heb je nog meer soorten vervoer om van A naar B te reizen.

  • Alle reisinformatie
    • Reisplanner

      Uitleg hoe je makkelijk je reis van A naar B kan plannen met onze reisplanner

    • Breng app

      De Breng app maakt jouw reis met het OV zo makkelijk mogelijk.

    • Onderweg

      Wij proberen je als reiziger onderweg zoveel mogelijk van belangrijke reisinformatie te voorzien.

    • Reisregels

      Om te zorgen dat iedereen de reis als veilig en prettig ervaart, zetten we de reisregels op een rij.

    • Reizen met een beperking

      Ben je afhankelijk van een rolstoel, slechtziend of blind of als begeleider mee? Bekijk de mogelijkheden.

    • In de bus

      Wat mag je meenemen, welke faciliteiten bieden we en welke regels gelden er in de bus?

    • In de trein

      Ga je reizen met onze trein? Hier lees je wat je mag meenemen en welke we faciliteiten bieden.

  • Vervoerbewijzen
    • Aanbiedingen

      Lees meer over acties rondom evenementen, speciale dagen of een andere campagne.

    • Abonnementen

      Er zijn verschillende soorten abonnementen voor wie regelmatig reist. Wat is voor jou het meest geschikt?

    • Kaartjes en e-tickets

      Er zijn losse kaartjes beschikbaar via de webshop, de Breng app of in de bus.

    • OV-chipkaart

      Met deze kaart betaal je in Nederland voor je reis met alle vormen van Openbaar Vervoer: bus, trein, tram of metro.

    • OVpay

      Check in en uit met je betaalpas, creditcard of met de betaalapp op je telefoon.

    • Vervoerbewijzen Breng trein

      Reizen met de Breng-trein kan met een OV-chipkaart, met een eenmalige chipkaart of NS-Business Card.

  • Alles over klantenservice
    • Veelgestelde vragen

      Kom je er niet uit? Kijk naar onze veelgestelde vragen.

    • Gevonden voorwerpen (iLost)

      Iets verloren in één van onze voertuigen? We helpen je graag om jouw eigendom weer terug te vinden.

    • Geld terugvragen

      Rit uitgevallen? Vergeten uit te checken? Iets anders gebeurd? Kijk of je recht hebt op geldteruggave.

    • Contact

      Neem contact met ons op.

    • Klachten of complimenten

      Heb je een klacht, tip of compliment over onze dienstverlening? We helpen je graag verder.

Klantenservice

  • Veelgestelde vragen
  • Geld terugvragen
  • Klachten
  • Gevonden voorwerpen
  • Contact
Klantenservice
Contact

Contact

Kunnen we je ergens mee helpen? Onze Klantenservice-medewerkers helpen je graag. Je kunt op verschillende manieren contact met ons leggen. Naast Nederlands hanteren wij ook Engels als voertaal.
Heb je een vraag? Kijk eerst even bij onze veelgestelde vragen.

Stuur ons een bericht

  • Ik ben iets verloren
  • Ik heb een klacht
  • Ik wil geld terug vragen
  • Ik heb schade opgelopen door Breng
  • Ik heb een andere vraag of opmerking

Via social media

  • twitter.com/brengov
  • facebook.com/brengov

Breng loket

Je kunt langskomen bij ons Breng loket:
Arnhem Centraal Station (Stationsplein 158a, in de stationshal bij het OV-loket).
  • Maandag t/m vrijdag 07:00 - 18:00 uur
  • Zaterdag 08:00 - 18:00 uur
Nijmegen Centraal Station (in de stationshal schuin tegenover de boekhandel).
  • Maandag t/m vrijdag 07:00 – 19:00 uur
  • Zaterdag 09:00 – 17:00 uur
Let op: de loketten zijn gesloten op 1e en 2e Kerstdag, Nieuwjaarsdag, 2e Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, en 2e Pinksterdag.
Via social media zijn we dagelijks van 7.00 uur tot 22.00 uur bereikbaar.

Informatie voor de pers

Ben je journalist? Dan kun je terecht bij onze woordvoerders. Informatie hierover vind je op de website van ons moederbedrijf: Transdev Nederland.

Schade

Heb je schade geleden door een incident waarbij een voertuig van ons betrokken was? Wij vragen je vriendelijk om de schade bij Connexxion Openbaar Vervoer N.V. te melden door het schadeformulier op Connexxion.nl in te vullen.
Ga naar het schadeformulier op Connexxion.nl

Verdere contactgegevens

Contact
  • Direct naar

    • Dienstregelingen
    • Vervoersmiddelen
    • Actuele reisinformatie
    • Storingen en omleidingen
  • Meer Breng

    • Over ons
    • Duurzaamheid
    • Buschauffeur worden?
    • Werken bij
  • Vervoerbewijzen

    • Abonnementen
    • Kaartjes / e-tickets
    • OVpay
    • Aanbiedingen
    • Resellers
  • Klantenservice

    • Gevonden voorwerpen
    • Veelgestelde vragen
    • Contact
Breng is voor iedereen in de regio's Arnhem en Nijmegen.

  • Ga naar Connexxion homepage
  • Ga naar Hermes homepage
  • Ga naar Bravo homepage

  • Disclaimer
  • Cookies
  • Privacy
  • Voorwaarden
©2025 Transdev Nederland
Voor een goed werkende website maken wij gebruik van cookies en daarvoor hebben wij jouw toestemming nodig. Lees meer over ons cookiebeleid.